press international em*PIK society
| < Lipiec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Zakładki:
EU-Fotos
FREUNDE - PRZYJACIELE
IN POLEN - W POLSCE
KOSIEWSKI
Księga - Gästebuch
KULTUR
LITERATUR
Narodowi socjaliści - komuniści - inne
NASZE - UNSERE
POLONIA i Polacy poza granicami RP
SOWA
SOWA RADIO
SOWA VIDEO
UNIA & POLSKA
YES - POLAND
www.flickr.com
stefan_kosiewski przedszkole oddali na burdel photoset stefan_kosiewski przedszkole oddali na burdel photoset
Stefan Kosiewski

Utwórz swoją wizytówkę
Kategorie: Wszystkie | ABC News | ADACmotorwelt | Andrzej BYRT - były agent wywiadu PRL | Andrzej LEPPER - Głos znad Niemna | Angora | Apotheken Umschau | Axel Springer Polska | BILD Zeitung | Berliner Zeitung | Bild am Sonntag | Capital | Christ in der Gegenwart | Der Sonntag | Der Tagesspiegel | Deutsche Haldwerks Zeitung | Deutschlandfunk | Die Tagespost | Die Tageszeitung | Die Welt | Die Zeit | Dziennik | Dziennik Bałtycki | Dziennik Zachodni | EURO am Sonntag | Europäische Zeitung | FAKT | FOCUS | Financial Times Deutschland | Frankfurter Allgemeine Zeitung | Frankfurter Neue Presse | Frankfurter Rundschau | Freitag | Gazeta Prawna | Goniec | Gość Niedzielny | Guardian | Głos Wielkopolski | Głos znad Niemna | Haaretz | Handelsblatt | Höchster Kreisblatt | Informator Pielgrzyma | Jan Kobylański - USOPAL | Kurier - Hamburg | Kölner Stadt-Anzeiger | Lausitzer Rundschau | Main - Spitze | Marek BOROWSKI - żydowskie pochodzenie i nazwisko BERMAN | Myśl Polska | Märkische Oderzeitung | Najjaśniejszej Rzeczypospolitej | Nannimagazine | Nasz Czas - Białoruś | Nasz Dziennik | Neue Solidarität | Neue Zeiten | New York Times | Newsweek | Nowy Dziennik | PHOENIX | Podstawy Narodowe | Polish Weekly - Australia | Polityka | RMF FM, | Rolling Stone | Rzweczpospolita | SYNTEZY | SZPILKI | Saarbrücker Zeitung | Samo Zycie | Solidarność Jastrzębie | Spiegel | Stefan KOSIEWSKI - Wilno | Stern | Szerszeń | Sztandar Młodych | Słowo Powszechne | Süddeutsche Zeitung | Telegraph | The Daily Telegraph | The Independent | The Jerusalem Post | The New York Times | The Times | The Washington Post | The Yewish Week | Trybuna | Tygodnik Polski | Tygodnik Solidarność | Tylko Polska | Welt kompakt | Westdeutsche Allgemeine Zeitung | Zeek - NY 10023 | dr inż. Franc Zalewski | dr inż. Franc Zalewski, | gazeta wyborcza | info & tips | interfax | ks. Sowa - ma kiepełe do geszeftów - sprzedał logo katolickiego Radia PLUS | l´union | medium | mobil Das Magazin der Bahn | net PR | super express | tachles | vorwärts | wpolityce.pl
RSS
niedziela, 11 czerwca 2017
Balczun zostanie zdymisjonowany - ukraiński minister infrastruktury, Wołodymyr Omelan
mysowa
1 godzinę temu  340
56:04
Zniweczona Rzeczywistosc Prawdziwi.Narodowcy PDO484 FO von Stefan Kosiewski SSetKh ZECh Kaczynski …
PDF: Zniweczona Rzeczywistosc Prawdziwi.Narodowcy PDO484 archive.org/details/%40sowa-frankfurt FO von Stefan Kosiewski SSetKh ZECh ligon.wordpress.com/…/zniweczona-rzec… Kaczynski Nieruchomosci KASA Gras 20170611 ME SOWA sowa.quicksnake.cz/…/Zniwe… [Więcej]



Jan F. Libicki udostępnił link.

9 czerwca o 18:31 ·
InnPoland
Polski menedżer podniósł ukraińskie koleje z zapaści. Narobił sobie tylu wrogów, że grożą mu dymisją
Zostanie zdymisjonowany – grzmi o polskim menedżerze, Wojciechu Balczunie ukraiński minister infrastruktury, Wołodymyr Omelan. Wojciech Balczun, szefujący…
innpoland.plKomentarze
Marcin Klemenski
Marcin Klemenski Ciekawe czy Sławek Zegarek Nowak też będzie taki skuteczny w drogownictwie. Szacun dla działań na kolei 9 czerwca o 20:03
Michal Buszewski
Michal Buszewski Ale Chemii szkoda :-( 9 czerwca o 22:10
Odpowiedź od: Dariusz Misiałkiewicz · 3 odpowiedzi

Stefan Kosiewski

Stefan Kosiewski Balczun PDO321 Protektorat Ukraina FO von Stefan Kosiewski ZECh Balcerowicz-Panama-Poroszenko CANTO DCCIX
mysowa w zeszłym roku
Podobny do Jacyniuka, jak Lech do Jarosława Kaczyńskiego

https://gloria.tv/audio/2JkqCFigzqCf6mQYAXovrcNEV


Balczun PDO321 Protektorat Ukraina FO von Stefan Kosiewski ZECh…

Zapisz

gloria.tv 4 min

https://ligon.wordpress.com/2017/06/11/zniweczona-rzeczywistosc-prawdziwi-narodowcy/

http://sowa.quicksnake.cz/NAROD-MA-PRAVO-SE-BRANIT/Zniweczona-Rzeczywistosc-Prawdziwi-Narodowcy-PDO484-FO-von-Stefan-Kosiewski-SSetKh-ZECh

niedziela, 25 marca 2007
czy żyd Sowa musi mieć zgodę episkopatu żydów z Polski, jeśli zakłada dla odmiany postępowe Radio Maryja-Bis?

Pomysłodawcy Mariusz Walter, wiceszef Grupy ITI, ks. Kazimierz Sowa i publicysta "Newsweeka" Szymon Hołownia chcą stworzyć kanał poświęcony tematom religijnym dla szerokiego grona odbiorców. - Nie zależy nam na tworzeniu konkurencji dla telewizji Trwam - przekonują inicjatorzy projektu, którzy zapowiadają nowe otwarcie na rynku mediów katolickich. - Zaoferujemy ciekawe dyskusje o sprawach wiary, etyki czy filozofii - mówi Maciej Sojka, prezes ITI Neovision.
Obok niedzielnej mszy w ramówce nowej stacji znajdą się audycje poradnikowe,
interaktywne (z udziałem widzów), talk-show i program publicystyczny, które
wedle zapowiedzi mają stronić od polityki. Obejrzeć będzie można za to autorski przegląd filmów religijnych czy cykl dokumentów poświęconych religiom świata. Jednym z hitów przygotowywanych na start stacji są niepokazywane dotąd archiwalne materiały z pontyfikatu Jana Pawła II.
Programy prowadzić będą głównie świeccy publicyści, choć na wizji pojawią się też księża. Już dziś redakcja przygotowuje casting, także dla duchownych. Ma zatrudnić w sumie kilkanaście osób, dziennikarzy i współpracowników. Na pierwszy rok działania kanału, który będzie dostępny w bezpłatnym paśmie platformy cyfrowej n, ITI wyłoży ok. 20 mln zł. Grupa ITI nie zdecydowała jeszcze, czy telewizja będzie sprzedawać czas antenowy reklamodawcom. - Spółka nie jest nastawiona komercyjnie do tej inwestycji, ale wizerunkowo - mówią przedstawiciele Grupy ITI. O tym, że taki ruch spółce się opłaci, przekonują medioznawcy: - Kiedy trzeba będzie wystąpić o przedłużenie koncesji, koncern będzie mógł przekonywać, że wypełnia misję - uważa prof. Maciej Mrozowski. Jego zdaniem przedsięwzięcie ma spore szanse na powodzenie. - Jeśli kanał aproponuje nowe podejście do religii i światopoglądu człowieka nowoczesnego, może być alternatywą dla Radia Maryja i telewizji Trwam - dodaje.

Dorota Kołakowska
To jest tekst główny artykułu.

Komentarze
sopot.sopot
2007/03/25 15:20:20
Autorem tego bloga powinien zinteresowac sie nie tylko psychiatra, ale i prokurator!
----- Original Message -----
From: LUSTRACJA
Sent: Sunday, March 25, 2007 3:29 PM
Subject: a dlaczego zyd tak uwaza, a nie kapuje na policje, co z zyda za kapus?

Jako likwidator ks. Sowa sprzedał logo Plusa spółce Ad. Point. Już jako osoba prywatna założył natomiast nową spółkę Radio Plus Polska, gdzie objął 12 udziałów o wartości 6 tys. zł i stanowisko prezesa. Współzałożycielem i większościowym udziałowcem nowej spółki jest Ad. Point, która objęła 88 proc. jej udziałów za 44 tys. zł.

Prawnicy kościelni zarzucili wczoraj ks. Sowie, że nie miał pełnomocnictw Episkopatu do utworzenia nowej firmy.

Kościelni prawnicy podkreślali wczoraj, iż ks. Sowa jako likwidator spółki Radio Plus, sprzedał jej logo bez zgody współwłaściciela Radia, czyli Episkopatu Polski.


galeria piES
kliknij i czytaj więcej
      *KIEPELE
czwartek, 29 czerwca 2006
Murdoch steigt bei polnischem TV-Sender ein

(AFP) Berliner Zeitung, 29.06.2006

WARSCHAU. Medienmogul Rupert Murdoch steigt bei dem katholischen Fernsehsender TV Puls in Polen ein. Murdochs New Corporation habe einen Anteil von 25 Prozent an dem Sender erworben, teilte der Franziskanerorden mit, dem die restlichen 75 Prozent gehören.

TV Puls hat in Polen einen Marktanteil von 0,4 Prozent. 
 
http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/media/563965.html

poniedziałek, 01 sierpnia 2005
ks.Sowa ma KIEPELE* do geszeftów i słowiańskie imię Kazimierz

off-line sowa.blogg.de archiv: Montag, 01.08.2005

ks. Sowa - ma KIEPELE* do geszeftów i słowiańskie imię: Kazimierz


Wirtschaft - 41.


groß - duży
klicken - kliknij


Jako likwidator ks. Sowa sprzedał logo Plusa spółce Ad. Point. Już jako osoba prywatna założył natomiast nową spółkę Radio Plus Polska, gdzie objął 12 udziałów o wartości 6 tys. zł i stanowisko prezesa. Współzałożycielem i większościowym udziałowcem nowej spółki jest Ad. Point, która objęła 88 proc. jej udziałów za 44 tys. zł.

Prawnicy kościelni zarzucili wczoraj ks. Sowie, że nie miał pełnomocnictw Episkopatu do utworzenia nowej firmy.

Kościelni prawnicy podkreślali wczoraj, iż ks. Sowa jako likwidator spółki Radio Plus, sprzedał jej logo bez zgody współwłaściciela Radia, czyli Episkopatu Polski.


galeria piES
kliknij i czytaj więcej
      *KIEPELE

Ale ksiądz Wawrzyniak w Prusiech też zakładał spółki i robił za prezesa, może więc nie trzeba tak od razu sadzić wszystkich po: imionach, miastach, roślinach w nazwiskach?
np.:
- Walter, Wawrzyniak, Iwański, Jankowski, Borysewicz, Borys,
- Berliński, Opolski, Pomorski, Mazowiecki, Perth,
- Grabowska, Jabłońska, Zieliński,